mandag 18. november 2013

Orkan

Vi beklager at vi ikke har vært på bloggen på en stund. Siden vi har ikke har hat tilgang ti internet.

Vi har egentelig flyd til Paris i Frankrike. Vi skal fortelle dere hva det kjedde med oss da vi var i hotellet.
Da vi inn på hotellet. Vi spiste god middag også la vi oss. Så sto opp mitt på vi natta for å se soloppgang.Da begynte alle å løpe og skrike. Ravi begynte også skrike. Det var  litt rart og se Ravi skrike. Vi gikk ut for å se hvorfor folk begynte å skrike og løpe. Da begyte alle å løpe igjen. Da så vi at begynte en bil å fly mot folket, og et litte barn ble trofet på ravi løp å prøvde å redde det lille barnet. Etter hvert begynte det å blåse enda kraftigere. Vi  fløy inn i en mur.Det gjore extremt vondt. Det var forferdelig å se alle de menskene som var skadet. vi kommer alderid til å gleme dette i vår liv.

torsdag 7. november 2013

På tur i Alpene!

Nå er vi over Adamello. For å komme oss hit måtte vi fly helikopter. Etter en god natt søvn, dro vi tilbake til flyplassen. Vi leide et hellekopter med pilot, som fløy oss opp til Ortles 3902 m.o.h.vi hadde flaks med været så vi kunne se veldig mye. På veien ned til adamello så vi to fjellklatrere. Vi så også et annet helikopter. Nå skal vi fly tilbake å se Milano fra luften. Så skal vi tilbake til hotellet.r

mandag 4. november 2013

Reisen til italia

I dag er det vår siste dag i England  set har vært en utroli opplevlse og være her men i dag skal vi reise vidre til Itali flyet vårt går nå snart vi kjører til flyplassen.

fredag 1. november 2013

London

I dag skal vi til selveste byen. Vi skal se litt på masse forselige ting. Vi har kankje tenkt til å ta Big Eye. Og se ut til Big Ben. Det blir marsomt Ravi driver å spiser frokost enda. Men Miza ble ferdig for lenge siden. Endelig er Ravi ferdig og spise så går rett ut og finner oss en taxi. Så kjører vi det er egentelig ikke så langt unna men Ravi har så vont i foten så vi tok en taxi rett og slett.

Nå er vi fremme men det er mange folk i byen. Vi gikk først til Hamlis Englands største lekebutikk. Vi så inni butikken  det var stort det var 5 etasjer lekebutikk. dette er en bilde av leke butikke

Etter vi hadde vært der så gikk vi å så på Big Eyes. Vi fikk vitre at man kunne være med inni hjulet og blime helt oppe på toppen det var helt nydelig se helle ut sikten til London. Dette er en bilde av Big Eyes

torsdag 31. oktober 2013

Inni Madame Tussaud

Nå har vi vært lenge på Madame Tussaud vi har tatt bilder av masse kjendiser det var gøy. Dette er en av dem vi så på Madame Tussaud. det var veldig fint der jeg amefaler dere å dra ditt dette vi dere ha mine om foraltid.

Nå er vi fremme i Madame Tussaud

Nå er vi fremme i Madame Tussaud vi gleder oss.Det var nesten ikke så lang kø. Nå er vi inne vi kune kjøpe goterid. Ravi ville gjerne kjøpe goderi men Miza ville ikke kjøpe nåe goterid i det helle tatt. Så gikk vi inn vi så først

Madame Tussaud

Vi har sovet over hotellet i 2 dager siden den ene dagen bejynte det å reine sikelig så måte vi være inne i hotellet i 1 dag.  I dag skal til Madame Tussaud. Vi reiser nå. Vi kler på oss klær og går ut. Og så finer vi en taxi. Det er sirka 10 minutter å kjøre til Madame tussaud.